torsdag den 28. januar 2010

Pretty INK:


Photobucket

Photobucket

picsFUCK YEAH TATTOOS

Jeg syntes bare sygdom bliver værre. Det er trist, ja det er så. Og så syntes jeg disse tatoveringer er smukke. Og jeg vil have én mere. Har lige kastet alle mine sidste kroner efter en studietur til Amsterdam til maj. og der tror jeg, jeg skal nåles igen. Jeg har en underlig idé om at sådan noget bare skal gøres udenbys. Underlig idé egentlig.
Nu stopper jeg med mine febertåger og kravler under dynen igen. Ha' det BRA!

kan du lide tatoveringer?

I'm still sick, and in love with theese tattoos. I really want a second one, and I think I'm going to get it in Amsterdam in May.

Do you like tattoos?

2 kommentarer:

  1. Elsker den nederste tatoo. Hvad skal du så have lavet? Jeg er lige lidt nysgerrig...
    Katarzyna

    SvarSlet
  2. Nysgerrighed er værdsat!

    jeg skifter lidt mening hele tiden - har længe gerne ville have et meget simpelt mexikansk skull (som jeg selv har tegnet) på indersiden af armen. Men den idé er jeg sgu af underlige grunde blevet lidt uvenner med?! - så ville jeg have et lyn, og så et citat. - jeg tror først jeg finder ud af det lige inden jeg skal have den lavet! - Sådan gik det sidste gang - og selvom mine venner kalder det verdens mest ligegyldige tatovering (en blomst og en stjerne) så er jeg pisse glad for den!

    //S

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!