tirsdag den 19. januar 2010

PlatformSneakerHEAVEN:

Yes mand - jeg må være død og kommet i platform-sneaker-himmelen!
jeg har været ude og ose rundt i udbys-Grenaas udmærkede udvalg af genbrugsbutikker. Ofte er der ikke meget at komme efter, men i dag fik jeg et par særdeles henrivende forårsfund med hjem:

Photobucket
pastel-ish peach-nude sko med ca 1,5 cm platform - kirkens korshær 10 kr

Photobucket
army-olivenfarvet sko med ca 3 cm platform - kirkens korshær 20 kr

og ta' lige at ligge mærke til hvordan kreativiteten er strømmet gennem mig - og derved har inspireret mig til at tage skønne - dramatiske - billeder på sten udendørs.
Eller måske er det bare hvad der sker, når man glemmer sin husnøgle og må vente 45 minutter på at ens far kommer hjem og låser én ind. Tak smarte udlåser-lillebror! HMPF.

men jeg ser pludselig foråret lyse for enden af tunnelen.

I went shopping in some local thrift stores today, and found these two pairs of platform sneakers, that i can't wait to use when spring arrives!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!