søndag den 24. januar 2010

onPurpleCOATS:

Min nye jakke er lilla og jeg ser skiden ud når jeg forsøger at bruge crappy selvudløserfunktion på ældgammelt mikrokamera. Dette er jakken jeg købte i Monki i fredags - sat 75% ned fra 700 til 175 kr. Det er fandenme noget jeg kan forstå. Meget SU-venlig farvesplash nu tilføjet min tynde jakkesamling. Besluttede mig nemlig for at smide alt for mange jakker ud sidst jeg flyttede og konkluderede at alle jakker jeg ikke havde brugt i minimum ét år - skulle på jakkekirkegården. Det resulterede i at jeg kun havde sorte jakker tilbage i skabet.
Nu har jeg i hvert fald også en lilla. Den dejlig oversize én af slagsen. (U know I luv that. blah.)

Photobucket

Photobucket
(deer caught in the headlights)

Photobucket
jacketMONKI - legginsKVICKLY - hoodieFRUIT OF THE LOOM - shoesTHRIFTED

NOTE!: det var sådan jeg så ud i går da svampen kom hjem fra KBH. lig mærke til at jeg endelig har fået skaffet mig den der meget store hoodie jeg har cravet længe. fundet et så øde sted som downtown Grenaa.

This is the jacket i bourght on sale on friday. it only cost 175 kr (ca. 30$) - definitly affordable for a student like me. Anyway I really needed a colorful coat since all my jackets are pretty much black.
I also got the oversize hoodie I've been craving for a long time now!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!