onsdag den 20. januar 2010

NYLON - hilary's TEE

picJUSTJARED

Jeg sidder i IC3 toget godt på vej mod København, og nåede lige at fange januarudgaven af NYLON Magazine i Kort og Godt under togskiftet i Århus. Hilary Duff er på denne måneds cover - om jeg er helt tosset med hende, ved jeg ikke - men jeg er lidt tosset med hendes t-shirt.
Har forsøgt at søge lidt på den, og er kommet frem til at den hedder Federation Ryder Ace Tee - men den er kun at finde her og det kan jeg lissom ikke bruge til så meget. TRÆLS.
Hvis du af diverse årsager, evt ved hvor den kan skaffes, så sig endelig til!


picCOOLSPOTTERS.COM

I'm in love with the t-shirt Hilary Duff is wearing on this NYLON cover. I've only been able to find find it here. If you know where I can get it - please let me know!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!