tirsdag den 19. januar 2010

borrowRING:

Photobucket

Photobucket
stor sølvring med ravklump - sølvring med elfenben - sølvring

I forgårs rodede jeg rundt i min mors kommode - skulle egentligt bare finde noget creme til mit vintertørre ansigt - og faldt over disse tre gamle ringe. Jeg luskede ind til min mor og forsøgte på bedste hundevalpevis at overtale hende til at give mig ringene - men det lykkedes ikke. Til gengæld har jeg fået lov til at låne dem lidt på ubestemt tid (YEAH RIGHT _ DE ER MINE muhahaha!).

Jeg har tidligere statet at jeg ikke er så meget til ringe - jeg syntes ikke rigtig de passer til mig. Men man har vel et stadpunkt til man tager et nyt - jeg giver i hvert fald ringene endnu en chance - skal bare have skaffet nogle flere rå af slagsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!