tirsdag den 26. januar 2010

BLACK SOUL - good laughs:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

picsRANDOM

Jeg har fået en frygtelig kriller i halsen. Har pakket mig rigtig godt ind, for jeg kan ikke holde ud at være syg. Det har jeg desuden heller ikke tid til. Det er nemlig meget sjovere at gå i skole. Idag har vi bygget en cykel om til en metaforisk mobiltelefon. Og i morgen skal vi en tre stykker ud og overbevise lederen for Nikolai i Kolding om at han skal give os atelier-pladser.

Need space to be arty-farty, paint with our feet, and smell like bad coffee.

I'm getting sick, but I don't have the time. School is way more fun. Today we built a bike into a cell phone - metaphorically. Tomorrow we're gonna try to get an atelier-space. BUGS! BE GONE!

2 kommentarer:

  1. FAN-TAS-TIS-KE billeder! elsker krage-tatoveringerne!

    SvarSlet
  2. ja de er sindsygt flotte - elsker hvor simple og smukke fuglene er!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!