søndag den 13. december 2009

The tell-tale of the DEAD dress:

JEg ønskede mig desperat den perfekte festkjole - og indtil fredag eftermiddag troede jeg også jeg skulle få den. MENmenMEN - så blev den ædt af en grusom symaskine, og jeg havde pludselig ingenting at have på til julefrokosten. KRISE: men alt endte jo alligevel lykkeligt og jeg kom afsted i denne her. Og Det var en niceness JULEFROKOST - hvilket var heldigt, for det var liiidt stressende at arrangere de sidste par dage inden.

Idag er jeg iklædt cykelshorts og meget stor tanktop. Det er søndag og jeg er ved at male et portræt af min bedstefar som han skal have i gave til hans 80 års fødselsdag. "julenissen" a.k.a. min mor har sendt mig femhundrede dask til at købe en kjole for til alle de 100 arrangementer der skal foregå julen over. Gotta love advent og en mor der ved hvor sørgeligt det er ikke at have råd til nyt tøj.
..og lidt dette:


Googlesearch = NICENESS (niceness, haha)


GREAT SØNDAG
nu vil jeg lære at programmere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!