onsdag den 16. december 2009

ridin'

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jeg modtog mine jodphurstøvler fra horsehouse.dk i mandags, og startede igår med "at breake dem ind". Det tager mig altid syv lange og syv brede at gå sko til, og jeg har da også allerede fået en blodig vabel på den højre hæl. Med det føles godt i mavern. JEg tror jeg bliver rigtig glad for dem!

(de er rimelig true to size, and so on and so on)

Sidder og skråler med på PulpFiction soundtracket og kigger på snevejret udenfor. sne er smukt. lige dele pladderromantik og vintersjask. Jeg har malet lidt på et portræt af min bedstefar og nu skal jeg tilbage til tidsslugeren. Processing. Skal programmere et lettere avanceret tegneprogram til på fredag. KODER. how exciting!

jolly onsdag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!