mandag den 9. november 2009

What's there to blog about, when you're not allowed to buy any new clothes at all: life, I guess.

Har været på Field trip til IKEA i dag. Vidunderligt. Bolig-halløj og billige pølser. Does it get any better? Har anskaffet mig ovenstående lampe, en nyt lagen, opvaskestativ, vækkeur og så dette sorte fleeceplaid:
Det skal transformeres om til min nye overgangs-kappe. Det kostede kun 25 kroner (satme billigt!)

FLEECE IS THE NEW BLACK - lets face it.

Jeg lytter til Prince og prøver virkelig at slippe udenom at tage gigant-opvasken. Skal til Show and Tell på DSKD her kl 20. Jeg glæder mig. Temaet hedder nemlig WE LOVE INTERACTION - og sådan én vil jeg også være.

Mit budget er noget nært bristet (ja - jeg er igang med en meget diktatorisk gennemgang af min økonomiske situation - i Exel og det hele.) og har officielt shoppestop - betydende at jeg ikke må købe "nyt" tøj. Hjemmesyet tøj og genbrug er godkendt. Men vi taler også her et shoppestop som skal holde minimum året ud. Så kommer en personlig designer jo ikke helt på et dårligt tidspunkt. Og tak til Louise fordi hun gider brygge alle mine julefrokostkjoler sammen på forlangende. I CAN DO THIS I CAN DO THIS!

3 kommentarer:

  1. Næe da. Sådan en lampe har jeg faktisk på mit værelse. 3 stk. faktisk (rød, hvid og sort...). Her bliver de dog benyttet som loftbelysning via en lille anordning.

    SvarSlet
  2. Jeg vidste du forstod hentydningen ;)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!