onsdag den 18. november 2009

RockstarHAIR

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
ultra-crappy webcam-billeder

Er lige kommet hjem fra to timer i Slotssøbadet - en time med baner og en times vandaerobics. føler mig opløst og udkørt, men synes lige i skulle se mit nye hår:

Jeg insisterede på ikke at gå til julefrokost i lørdags uden ny frisure, så jeg fik Kat fra hedengangne Stereofoni til at klippe en slat hår af mig. Skulderne går fri, og jeg har erklæret krig mod knolden, og har insisteret på at have hængehår resten af 2009.

Er nu ludfattig ovenpå licenssmæk og Århustur - hvor eneste fancy indkøb var den grønne neglelak fra Tiger - til en ti'er - som kan skimtes på de FLOTTE ovenstående billeder.

BONUSINFO
Blev i går gjort opmærksom på ligheden mellem mit nye garn og en hvis yndlingsmusikers. GUESS WHO......

2 kommentarer:

Jeg ved du også har noget at sige!