onsdag den 28. oktober 2009

Speechless:

Jeg er helt færdig. Hold nu kæft hvor er det vigtigt at dig der sidder derude og læser med, letter din nummi, og smutter ned i biffen, og ser den film. Ja altså jeg mener Michael Jacksons This Is It. Vi sad der fem veninder, og stirrede på det tomme lærred indtil gardinerne blev trukket for. For satan mand, jeg skal have min guitar transporteret til udbys-kolding og så skal jeg lære at danse. Det er der da slet slet ingen tvivl om. Vi tog hjem, med Dirty Diana på anlægget, og så dansede vi. Til alle hits'ne. Og i morgen - der er det MJ Thursday. Hvor meget glimmer kan man tillade sig at tage på i skole på sådan en torsdag? Og er det okay at bruge de penge man ikke har på MJs complete collection?

(jeg har for en gangs skyld taget et dagens outfit - men lige nu, der gider jeg sgu ikke til at fifle med kamera med mere, så I får bare lige en sang at synge med på. Det gør jeg i hvert fald)




Heeeeeeal the Wooooorld - make it a better plaaaaaace - for you and for meeeee - and the entire human raaaaaace! UÅH UÅH! hmmmmm mmm mmmmmmm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!