torsdag den 22. oktober 2009

Since I buy nothing, I bourght THIS:


(Gå lige ind på hjemmesiden og se den bagfra - knaldhamrende pæn! hah)

Eftersom at jeg ikke længere har råd til tøj (hovedsageligt pga mit usandsynligt store alkoholforbrug) så har jeg ikke været inde i en eneste tøjbutik i Kolding. Men jeg skulle da lige se den nye "GINA" da jeg var i Århus i lørdags. OG så kom jeg til t tage denne her med hjem. Den og så en løs sort cardi er de eneste tilføjelser jeg har gjort min gaderobe de seneste halvanden måned. Oh how exiting! (det er sgu nok blandt andet derfor jeg har nada at blogge om for tiden).

BUT I THINK I'M GONNA LOOOVE THIS DRESS. (er indkøbt i stor størrelse for at jeg ikke ligner en stor fed sort spegepølle). WILL WEAR FOR GIANT HOUSEPARTY TOMORROW.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!