torsdag den 8. oktober 2009

Sick KID and the DIY fridays:

Jeg er blevet syg. og jeg er sur nu. for jeg vil også ud og drikke øller med mine medstuderende. jeg ved godt at det ville være ca fjerde torsdag i træk det skete, men øv. Jeg hader forkølelse! OG jeg hader min gaderobe. Så derfor er der dømt DIY-dag i morgen og jeg mangler noget hjemmegjort stort. Det ender nok med at blive noget alla det her:






etsy.com
Nu vil jeg sove. for jeg er helt nådesløst træt. så nu sender jeg lige en vuggevise. Inden jeg forhåbentlig er sygdomsfri og klar til større faglig gennemgang på skolen i morgen. OG klar til weekend - inden det igen går løs på mandag (ja, jeg skal i skole i næste uge. For åndsbollen har medlt sig til Interaktions-workshop med en masse knejter hele efterårsferien. Fjernbetjæninger og animationsfilm - WUHU!!)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!