torsdag den 15. oktober 2009

Mens de fleste holder FERIE:

Så har jeg ikke haft travlt med at være in fashion. Jeg har ingen penge, ingen tid og så har jeg lige fundet ud af at jeg er overvægtig (hvem hulan har opfundet BMI-indexet??). Så jeg er begyndt at løbe. What a great idea! Så jeg har lige drønet rundt om slotssøen + det løse = 3,05 km (i hvert fald i følge iForm's Ruteplanner). Så det er jo længe godt (eller næh). Jeg har kun én enkelt ting at sige: WHATCH OUT - I'M IN SERIOUS DANGER OF BECOMING ONE SKINNY BITCH! Jeg ringer fra lufthavnen når det lykkes.

Photobucket

cardiH&M, t-shirtEODM, nederdelH&M, tørklædeDIY, strømpebuksH&M

Photobucket

1 kommentar:

  1. Oh fuck, er DU overvægtig?! Så tror jeg sgu lige jeg dropper den BMI-test!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!