torsdag den 22. oktober 2009

BLOGawardZzZ:

Har i hørt det - den sensationelle nyhed! Yours truly har modtaget en fin blogaward fra den evigskønne Astrid P som ved samme lejlighed tillod sig at skamrose min bramfrihed. Og det er nu rart at svælge sig i roser ind imellem. 



(soo cute - yet slightly ugly:)

Og reglerne er (som kopieret direkte fra Astrids side (dovenlars)): 
-Indsæt en sang, som gør dig glad.
-Send videre til så mange du har lyst til.
-Skriv et par linier om disse bloggere, og hvorfor de gør dig glad.


Okay, okay, jeg kan jo ikke bare nøjes med en enkelt sang, vel:

En til chilleren glæde (hvis jeg var et bonghoved, ville jeg høre den her hver gang jeg var pisse skæv:)



En til når jeg bare er regular overly filled with JOY:



En til glæde på dansegulvet:



OG en til CROWDEN:



I guess that's it! I hvert fald hvad angår mit glædes-o-meter lige i dag. 

And then we pass the torch:

Awarden går til THE BANDITS fordi jeg vil eje alt hvad jeg ser og fordi Anne og Mette er alt det som jeg ville ønske jeg ku være. Pigerne har masser af geniale fund, og en underfundighed som får mig til at smile og ønske jeg ikke lige var havnet på SU. Og at jeg var god til Ebay. OG, og, og.. DE er tjekkede de to. R.E.S.P.E.C.T.

1 kommentar:

  1. Tak tak tak for de fine ord sødeste Sidsel. Hvor er det bare dejligt at høre.

    Håber du får en rigtig dejlig weekend.

    /Anne

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!