søndag den 11. oktober 2009

Åh søndag, min ven:

Photobucket

DIY oversize t-shirt, DIY circle scarf, PIECES denimleggins, Ragsokker fra KVIKKEREN, CASIO ur.

Det er søndag (doh?) og jeg har syet lidt mere. Jeg har repareret røv-revner, og syet den grå t-shirt vist ovenfor, af en rest stof jeg fandt i bunden af skabet. Herligt! Jeg har spist babymad (a.k.a. min mors hjemmelavede æblegrød - wich i looove) og vasket sengetøj. jeg har set The Hills og mangler nu bare at se det seneste afnit af Gossip Girl. Jeg er alene hjemme, og laver ingenting inden jeg skal i skole igen i morgen. For ja, jeg skal skal i skole i efterårsferien - og det er frivilligt! Har meldt mig til en interaktions-workshop hele ugen og jeg glæder mig. Jeg skal diskutere hverdagsinteraktion og fjernbetjeninger med sølle seks andre, men det bliver godt.

HAVE A FLIPPING SUNDAY

...og nårh ja, så har jeg tegnet lidt:)


Photobucket

2 kommentarer:

  1. Lækker t-shirt. Kunne du overtales til at smide en opskrift?

    SvarSlet
  2. den kan jeg hurtig klare - giv mig 30 minutter:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!