onsdag den 14. oktober 2009

2Kool4School:

Aloha!
Jeg er lige i skole - Vi laver remotes og applications til iPhone. Det er satme spændende, men det har ædt min tid! Så det der "indernet" bliver ikke brugt til så meget blogging for tiden. Håber på at vende stærkt tilbage i eftermiddag, eller sådan noget. Er in a state of mind hvor jeg somregel ikke altid holder hvad jeg lover!

Jeg fortsætter, det gør jeg. For jeg kan ikke helt lade vær'. Og da slet ikke når man kan få så fine ord som DEM HER med på vejen.

Det er onsdag, og så småt begyndt at blive råkoldt.
Og denne her, den er til J. Lorentz:

1 kommentar:

  1. Din bandit! Du ved jo, at jeg bli´r helt blød indeni, når jeg hører den sang.

    Forsæt endelig det gode arbejde her på siden:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!