onsdag den 16. september 2009

WHY (not) BOTHER:

HER KOMMER 100 liter CRAP: udråbstegn

Har fået semesteropgave i dag: tegn 100 tegninger kun med blyant, som omhandler ting i din hverdag. jeg har 116 dage. BETTER GET STARTED!

Jeg kan næsten ikke overskue at tænde min commy for tiden. Slet ikke blogging. Men det kommer nok!

Jeg har spist så meget sushi at jeg er ved at revne. Hjemmelavet - i selvskab med 14 mode og tekstilere. De var alle meget hippe og trendy'e - og jeg var wildcardet.

Men folk er nu så søde!

BTW hvis du ikke allerede ved det, så genforenes Dizzy Mizz Lizzy til en forårstour næste år. ICY!

.:ROTATOR:.

4 kommentarer:

  1. Hvad med lidt inspiration fra www.stinestregen.dk

    Ikke at du skal gøre det samme, men det kan måske hjælpe lidt til at komme på gled med at tegne hverdagen.

    SvarSlet
  2. Look what I've been up to:

    http://herzabel.blogspot.com/2009/09/om-at-lave-hitlister-outro-candy-cane.html

    :)

    SvarSlet
  3. @ Mona - kender godt stines fine blog - men tror desværre det er lidt merre avancerede ting de kræver fra os! men tak for tippet.

    @ Lorentz - Gode valg, gode valg!

    SvarSlet
  4. Åh ja, det forstår jeg nok. Det var også mere det med at sætte hverdagen i billederne jeg mente. Ikke så meget stilen - mere temaerne. :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!