mandag den 14. september 2009

Sidsel HAS I HARD KNOCK LIFE:

Jeg bailede på kolding denne weekend - og kom til at ligge i druk i Århus istedet.
Så derfor er jeg en kende fraværende - nu sidder jeg og stener tv2 syd. Det er simpelthen så interessant. Lige nu er der et fantastisk indlæg om Landsforeningen for den brune sovs' bevarelse. HM. Jeg er uinspireret. Og det lader sig vise. Jeg har malet romerske kapitæler og gjort rent til den helt store guldmedalje - HVORFOR bliver man så træt af at begynde på en ny skole??? Det skete sgu også sidste år...

Nå, men i Århus købte jeg nye leggins i spunky mønster - helt præcis med blonder og blomster - men dem får i at se i morgen, for jeg er så skide træt at jeg ikke orker at tage billeder. dovne hund!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!