søndag den 6. september 2009

Byggeweekend to komma nul:

puha puha puhapuha PUHAH!

Jeg er udkørt, udmattet - næsten uddød.
Mine forældre og jeg har samlet skabe og sat fire metet lange hylder op fra 10 til 01.30 igår, og jeg har sat skivebord op, tømt kasser, og ladt tøj på plads i nyt stort (rigeligt stort) klædeskab hele dagen i dag. Hullet er lukket, og jeg har nu mit eget værelse! - og her ser efterhånden beboet ud!
Ydermere har jeg fuldet mig torsdag og fredag - men nåede desværre ikke trediedagsfesten igår - af ovennævnte grunde.
Det er ufancyt at pakke ud med mere, men håber på at være på pletten fra i morgen! Med tøj i skab og arbejdsbord der siger spar to.
Første rigtige skoledag i morgen - jeg skal tegne bogstaver - så kan ses suse gennem Kolding i morgen tidleg med 65 cm hovedlineal i cykelkurven.

GODNAT!



(den sang jeg har tegnet flest gange)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!