lørdag den 19. september 2009

Another weekend without make-up:

Fredag var dagen hvor vores 67 kvm rendyrket ondskab blev testet til bristepunktet. Omtrent en 50 designstuderende med hang til dårligt festmusik holdte nemlig vi-kommer-hinanden-usansynligt-meget-ved-mens-sidder-på-gulvet-i-skrædderstillig-og-drikker-rødvin-og-ryger-blå-king's-party igår. Det var blot en optakt til Kolles Fælles Studiestart-tam-tam på Studenterhuset Klosteret.

Jeg er helt kværket i dag, for jeg svimlede stang stiv hjem i strømpesokker allerede ved en 02.30 tiden, da jeg var i overhængende fare for at falde i søvn i et hjørne på PitStop - og besluttede bagefter at rydde hele hytten for aske og øldåser. Helledusseda.

Lørdag (=idag) har jeg tømermænd. Og så har jeg fået en vaskemaskine. Jaja en vaskeægte vaskemaskine i stuen. Ja der var sgu ikke plads andre steder. Fashionwise har dagen budt på en god blanding af denimshorts, uldsokker, slasket striktrøje og røde connies. Hip og trendy!

Jeg skal forhåbentligt på loppemarked i morgen - så kan det være jeg endeligt får noget at blogge om. So far får du The Long Blondes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!