fredag den 21. august 2009

Update Uptown Downtown Nowtown:

Jeg er lidt fraværende - for jeg er ved at lade Århus suge alt min sidste energi, før vores veje skilles om en otte dages tid. Jeg har startet køkkenfester om onsdagen og været ligeglad med alt for mange ting i solen om torsdagen og nu er det fredag og jeg spiser nudler med andesmag.
Jeg er voldsomt ufashionabel - og jeg fik desuden ikke fingre i den fine nude blazer fra Trend. Stod ellers ude foran H&M på lille torv kl 10 onsdag morgen - og væk var den. Til gengæld fik jeg et par edderfine leopardstrømpebukser. Dem får I at se senere (når jeg finder mit kamera i roddet).

CrazyDrinkMachine




Photobucket


Gamle tegninger - og genopdagelsen af Poladroid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!