tirsdag den 11. august 2009

SPONTANT:

Jeg tager til København i weekenden. Jeg skal have fyldt hovedet med indryk og gensyn (og garderoben med lidt nyt fra de københavske hylder) inden jeg skal til at være det der studerende (og på SU). Så jeg har aftalt med en veninde at vi skal male hendes væg (eller bare et lærred) og have kvalitets(shoppe)tid sammen lørdag til mandag.
Billede: random google.
Der er Beat Day - men det rækker pengene vidst ikke til - og så er der gamle venner som jeg ikke har set i oseaner af tid. Det er et lynvisit, men mon ikke det nok skal lykkes at komme omkring det meste.
Jeg mangler dog et godt tip, til hvor jeg kan opdrive chunky halskæder - gerne med vintage-feel - som ikke nødvendigvis koster en formue. Det er her du kommer ind i billedet!
Kære læser - har du et godt shoppetip til en lille jysk pige som ikke liige hva styr over hvor det fede findes?
Det håber jeg du har - det ville være en stor stor hjælp.
SPANKS.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!