mandag den 10. august 2009

Små folk, små glæder - og MALK:

Jeg sidder lige nu trygt i skraldertoget til gode gamle Grenaa og er lidt småglad for det der mobilt bredbånd. Det er første gang jeg har taget opfindelsen med på farten - og det virker sgu!

Så lige nu sidder og føler mig ultra-opdateret og kan derfor med glæde meddele til jer andre Malk De Koijn-fetishister der måtte være derude, at der på Soundvenues hjemmeside berettes om en kommende tourné til oktober! YES!

Til den tid er jeg nok ikke længere residerende i Århus C, men immigreret til Kolding, meeen mon ikke jeg nok ska få fundet vej til enten Århus eller måske Odense til én af koncerterne.


Malk De Koijn Tour 2009


Fredag den 9.oktober: Studenterhuset, Aalborg

Lørdag den 10.oktober: Posten, Odense

Fredag den 23.oktober: Train, Århus

Lørdag den 24.oktober: Horsens Ny Teater, Horsens

Fredag den 13.november: Store Vega, København

Lørdag den 14.november: Store Vega, København

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at gense dem i Aalborg! (:
    De tre bananer man ikke ka' nå!
    God koncert tur.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!