onsdag den 26. august 2009

Past life in boxes:

Jeg overlevede uendeligt druk og grimme udklædninger på de to rusdage.
Og nu sidder jeg hos mine forældre og sorterer gamle flyttekasser.
Noget skal blive, noget skal med til Kolding og noget skal ud.
Jeg har netop kasseret en arkiveringsbox fyldt med fotokopierede billeder fra min efterskoletid. Jeg har lige fundet et kærestebrev fra min først kæreste. Jeg kom til at grine - og gemte det. Det er noget underligt noget det der med at finde sit eget liv i kasser. Og det er hyggeligt. Jeg har i hvert fald hygget mig med det i en tre timer.
I morgen skal hele mit nuværende liv pakkes i kasser - for det flytter til Kolding på lørdag.

Og en sang om det hele - lig især mærke til intro'en. Den er nu sød:)

2 kommentarer:

  1. Jeg begynder jo næsten at tro du gør det for min skyld :-P

    SvarSlet
  2. -for din, men mest for min skyld:) (og fordi der findes en sang til enhver lejlighed i stripernes repetoir)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!