onsdag den 5. august 2009

No Matter Wich Way You Stay:

Jeg skal til Kolding med mine forældre i morgen. Det bliver lidt spændende. Vi skal se på ejerlejligheder og en enkelt ungdomsbolig. Jeg kan ikke helt hengive mig til tanken om en etværelses med køkken i soveværelset. Men måske bliver det sådan et sted jeg starter med at ende i den der fremmede by som snart skal være hjem. Roomie og jeg vil bare stadig gerne være roomies. Så please søde mor og far - køb mig en lejlighed! (også selvom det er i kolding - nabo til lars tyndskids mark - hvad gør man dog ikke for en uddannelse)

Og derudover - sender jeg jer the Whites at sove på.

No matter wich way you go, no matter wich way you stay. You're out of my mind - out of my mind.

2 kommentarer:

  1. Uhh - nice one Sidsel! En fantastisk cover-version af Tegan and Saras gamle hit.

    Fik min bror til at tage EP'en med hjem fra USA. Den indeholder for øvrigt også nogen fede live-versioner af As Ugly As I Seem, Denial Twist og Screwdriver :)

    SvarSlet
  2. Nøj hvor den ep lyder lækker! (jeg forestiller mig rødt vinyl og knitrelyde) (jeg fornemmer en lille smule misundelse fra min side!)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!