torsdag den 13. august 2009

Needles and Pins:

broche


Broche fra Folkekirkens Nødhjælp 20 kr.

Jeg købte denne fine broche/smykke i den lokale genbrug for et par uger siden, men har desværre ikke haft mulighed for at vise den før nu, da jeg var så dum at glemme den på bagsædet af min fars bil, da jeg vente snuden mod Århus efter sidste besøg.
Jeg har haft lidt "stylingproblemer" om man så må sige, da den er lid svær at sætte uden det kommer til at se fjollet ud pga. de to "ender".
Endte med at syntes at det faktisk ser lidt fint ud med brochen siddende i bukselinningen på et par højtaljede shorts/bukser.


(er jeg den eneste der slet slet ikke kunne logge på blogger igår???)

1 kommentar:

  1. Jeg har også haft problemer med at logge på fra blogger.com, men kan sagtens logge ind via andres blogge. Så det kan du sikkert også, hvis problemet kommer igen :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!