tirsdag den 4. august 2009

A fringe or two woun't kill a budget:

frynser3




frynser2




frynser1


Der er udsalg rundt omkring for tiden - og det er jo en fordel, når man lige har bestemt sig for at skære det resterende af lønen og leve for 4500 i denne måned (jeg er allerede nede på 600 kr - det går virkeligt godt, hva!) nå, men jeg kom i hvert fald til at købe disse sandaler i ruskind til den nette sum af 149 kr. Så der er jo ikke sket så meget skade vel? (men måske holder utallige udsalgskøb bare ikke i længden). Alligevel tror jeg nu vi bliver gode venner - Fryns og jeg.

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine - og mega billige. Hvor fandt du dem?

    /Maria

    SvarSlet
  2. Jeg fandt dem i Message i Bruuns Galleri. Der var et par stykker tilbage da jeg købte dem i går. De var også tilbage i en fin blålilla farve, men de var desværre for store.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!