søndag den 10. maj 2009

PÅ Loppen:

Som jeg tidligere skrev, var jeg i går formiddag på det årlige loppemarked i Åstrup/Hammelev IF (Der hvor jeg i sin tid lærte at sparke til en bold) med min far.
Der er masser af ragelse - men også fund at finde:










Masser af skrammel rod og ravelse.
Men det er okay. Når man kan få lov til at købe sjove ting til en slik!



blondecardi/jakke m. guld-detaljer 15 kr.


(Farven er mere grå i virkeligheden)


Sweater/jakke m. detajler 25 kr



Og her er det bedste:

Jeg elsker oldschool dymo'er - jeg har en lille i forvejen, men fik kuppet mig til den store model med en hel kasse bånd i forskellige farver for 35 kr!
I LOVE IT!

2 kommentarer:

  1. Kan jeg godt huske så noget, det var tider, men det loppemarked jeg er vokset op; med Kr. Saaby IF der holdte det, blev nødt til at stoppe fordi de ikke kunne finde nok frivillige :( det var ellers sjællands største (og bedste) :(

    SvarSlet
  2. lokale loppemarkeder er det bedste. - ærgerligt at dit loppemarked er lukket!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!