mandag den 18. maj 2009

OM sidsel siger: ARIVIDECHI FRANS (farvel,,, baby.)

Det her er indlæg nummer 297 i eventyret "sidsel siger". Om bloggen når indlæg nummer 300 ved jeg ikke. Men den har været god ved mig mig, bloggen. Det har været spændende.
Jeg stopper dog ikke med at blogge!
Jeg er bare blevet lidt ensom.
Derfor har jeg fundet mig en ven. En ven at dele bloggin'-oplevelsen med.
Hun hedder Kathrine, og hun er slet ikke lissom mig.
Jeg har nydt "sidsel siger" - men nu er det tid til et nyt eventyr.
Eventyret hedder
Jeg håber I - mine højt værdsatte læsere - har lyst til at følge mig og mit nye eventyr sammen med den Koole Kat.
Jeg glæder mig til at komme igang.
OG jeg håber virkelig i har lyst til at følge med.
sidsel siger forsvinder ikke - jeg lader bloggen bestå. I hvert fald indtil videre.
Jeg vil da også fortsat svare på kommentarer mm. hvis der skulle komme sådanne.
Kom med mig, videre.
Så flyver vi et nyt sted hen, sammen!

KYS KYS!

2 kommentarer:

  1. Så længe du skriver om rock musik og the white stripes skal jeg nok følge med!

    SvarSlet
  2. WILL DO!

    håber at se dig på den nye blog:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!