søndag den 10. maj 2009

Om hvad jeg har bedrevet i dag:


Jeg har lavet morgenmad med mangosmoothies til min mor.
Jeg har mærket det første til min "højt elskede" græspollen-allergi.
Jeg har set hele ugens Paradise Hotel (fuck mand - jeg holdt sgu da med Ronni!).
Jeg har fået lækker laks til aftensmad.
Og nu spiser jeg jordbær og flødeboller.

Jeg har hygget mig i disse bukser fra Vero Moda som jeg næsten lige har anskaffet mig. Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal syntes om dem. Det var lidt en prøve - de ser så lækre og comfi ud, men er stadig lidt i tvivl om hvorvidt denne storblomstrede buksemode er "min stil" - hvadend det så er.

3 kommentarer:

  1. Så enig! Store dejlige natbukser/pludderbukser ser SÅ fede ud, men er også meget i tvivl om hvor vidt jeg vil være i stand til at style dem fedt med resten af min garderobe - og om de overhovedet kan bruges til min kropsbygning (:

    SvarSlet
  2. Holdste sgu også med Ronnie! Mest fordi at ham Mongol Martin bare skal ud. kan slet ikke tage ham og kan slet ikke forstå at hverken maria eller ls vil spille sammen med ham efter han fik gleager ud...

    SvarSlet
  3. @ Helene - det var lidt det samme jeg tænkte, og da jeg så faldt over disse (unden hængerøv heelt ned til jorden) i VM til 199 gav jeg den et shot!

    @ Maria - Haha jeg har hele tiden holdt med Ronni, fordi jeg sys de andre er nogle tøser (også Gleager:) - og Martin ligner en rotte! :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!