søndag den 3. maj 2009

- Og TAK

~ En rigtig flot Paint-tegning fra mig til jer ~

Jeg vil forresten forfærteligt gerne sige tak til alle jer der er derude. Jeg får flere og flere kommentarer, og min lille box med faste læsere er også vokset støt. Jeg er glad for at jeg har noget at byde på for jer alle - dette har hele tiden været min egen lille hyggeting, og var sikker på at det slet slet ikke ville være antallet af læsere der sklle være min drivkraft da jeg startede tilbage i september sidste år. Det mener jeg stadi - men hold kæft hvor det varmer. Det er rart at vide at der er andre derude som gider læse om ens drømme, crap, og alt det andet.
Og især tak for alle de fine kommentarer i forbindelse med mine optagelsprøver til Designskolen i Kolding. Det varmer!
//Sidsel

2 kommentarer:

Jeg ved du også har noget at sige!