torsdag den 7. maj 2009

..Og så var det man lissom følte - ingenting.

Den dersens optagelsessamtale var igår - nede i Kolding. Den varede ca 15 minutter - men det føltes som om den bare varede et enkelt minut. Det er skørt, for jeg aner absolut intet om hvordan det gik. Alt det fantastiske jeg havde planlagt jeg skulle sige, fik jeg slet ikke sagt - til gengæld fik jeg plabret løs om en masse andet crap. Den ene censor kendte mig lidt i forvjen, og var ganske venlig og åben, men ham den anden! Han fik mig da hyldet ud af det hele!
"Er du klar over DIT, er du forberedt på DAT" - "At starte på Designskolen er ligesom at konvertere til en ny religion - Det er hele tiden, resten af livet."
OG hvad svarer jeg så på det? "Jeg er klar - og så mangler jeg virkeligt noget at gå op i." -Hvorefter censorens stive ansigtsudtryk bare stivner endnu mere.
Og så var tiden gået.
Nu skal jeg bare vente til den 20/5 hvor jeg får svar på om jeg har bestået den del af optagelsesforløbet. Please en-eller-anden-oppe-i-himmelen jeg VIL SÅ GERNE bestå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!