torsdag den 14. maj 2009

I Går, Der Ruinerede Jeg Mig Selv:

Kender du det der med, at man går og er lidt frustreret, og derfor mener at en tur ned i byen og "kigge lidt på vinduer", er kuren. Svaret. Det man liige har brug for.
Det endte med at jeg treatede mig selv med denne her:
Den er fra Won Hundred (God I love that brand).

Jeg har en lidt skør idé om at den også kan bruges med lynlåsen foran.. Der skal vidst eksperimenteres lidt...
..Og så var det jo også at jeg var løbet tør for denne her:

Narciso Rodriquez for Her.

Den slår alle andre parfumer jeg har haft, så måtte lissom bare krybe til klejnerne for at komme til at dufte af "Sidsel" igen!

..Og det er så derfor at jeg skal leve af grød og tun i vand resten af måneden..

CHRIST!

1 kommentar:

Jeg ved du også har noget at sige!