torsdag den 14. maj 2009

For the Love of ONION:


Jeg sidder i min sofa lige nu.

I min venindes sandfarvede chinos. Du ved, dem fra Minimum.

Jeg spiser broccolisalat direkte fra magretheskålen, og gud hvor jeg dog bare elsker LØG.

Rødløg især. Ej alt løg. Det er mærkeligt fantastisk.


Nå men før jeg løber helt ud på et sidespor, så skal dette indlæs altså mest handle om de der chinos.

Jeg ved ikke helt om jeg er for bredrøvet til chinos. Det par jeg har lånt sidder måske liige stramt nok om røven, i hvert fald i forhold til hvad mine chino-drømme mest har handlet om.

Sådan loose -but not loose.
Jeg ved det fandenme ikke. Hvad siger I derude?

Kan en størrelse 42/ 30"-31" rende rundt i chinos uden bare at være en FAT ASS?
I mine drømme er de lidt løsere end dette..

4 kommentarer:

  1. Der er jo heldigvis flere forskellige modeller af Chino's. Der er de 'stramme' og de baggy, hvilket er 100% lige så fedt hvis ikke federe. Hvad med bare at prøve begge dele, og se hvad du selv synes er rarest og pænest? (:
    Mht til din størrelse kan jeg ikke se nogen problemer. (:

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv en str. 40, og har virkelig også svært ved at se mig være pæn i Chinos. Desværre. Jeg har ikke fået købt mig nogle endnu. tør sgu ikke rigtig. Synes også tit de sidder mærkeligt foran - sådan lidt poset?
    - Naja.

    SvarSlet
  3. Det lader tilat jeg ikke sådan skal lade mig kue, selvom der er lidt fristende at syntes det er helt forkert med den slags bukser. Jeh tror jeg vil tage imod dit råd, Helene, og så bare prøve mig frem:)

    SvarSlet
  4. Køb dem og skid på alle andre.. Er så sikker på du vil se fin ud :) Lyder det fra en str 40ish som sidste år rendte rundt i wood woods ferskenfarvede udgave...

    /Mette

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!