mandag den 4. maj 2009

AlickyBoomBoomDown!



Informer, you no say daddy me snow me Ill go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.
Informer, you no say daddy me snow me Ill go blame,
A licky boom boom down.
Detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
A licky boom boom down.

(jeg har fået en form for svineinfluenza som kun kan kureres med kogt vand indeholdende øko-citron og krydret med 90'er hitz.)
Det betyder også at jeg usandsynligt antifashionabel.

God mandag aften:)

3 kommentarer:

  1. Hahah jeg kan godt huske denne sang.. Vi var så vilde med den ;D tror jeg har danset meget til skolefester til den.. Hæphop'et

    SvarSlet
  2. Ja, den har jeg vist også danset til :)

    SvarSlet
  3. Altså - jeg danser stadig til den! :)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!