torsdag den 16. april 2009

She's BACK!

SÅ! efter tusinde år og én uge er jeg tilbage ved tastaturet med lidt overskud igen!
Deadline for designskolernes hjemmeopgave var kl 12.00 i dag - på kolding designskole for mit vedkomne. Og gud hvor var det rart at få overstået - jeg er tilfreds - og så må jeg bare håbe på at juryen (eller hvad man nu kalder det) kan lide det. Jeg lavede opgave om de fem sanser - o det blev til noget værre gøgl:) i får nok lidt at se senere!
Jeg er træt nu - jeg er halvdød - men det skal alligevel fejres med øl i aften.
Be prepared - i'm back for good!

Hvordan gik det med din hjemmeopgave derude? (hvis altså du er lige så meget designer-wannabe som jeg er:)

Sidsel som død. Billede lavet til Hjemmeopgaven:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!