fredag den 17. april 2009

Ou ou outfit!

Min mor kommer om en lille halv time - men synes lige jeg skulle prøve det der med at poste et outfit! det er efterhånden ved at være hundrede år siden sidst..

I får også lige min nye cardi-ting at se. Jeg kommer så meget til at leve i den. Den er handlet i H&M's BB-afdeling - nemlig præcis - den afdeling med de mange gange X'er! Jeg elsker stort tøj - det gemmer nemlig bollehåndtagene!
Og nårh ja så er der Sandalskoene fra Divided som jeg snuppede med hjem fra Berlin for et par uger siden.

Hav en god fredag - vi blogges!

Cardi H&M BB, tank Samøe&Samsøe, Denimleggins Pieces, sandaler H&M Divided, strømper H&M, Gennerbælte, halskæde WoodWood, Ur Casio, diverse armbånd.

4 kommentarer:

  1. Den er så fin den cardigan! Og rigtig fint outfit i det hele taget :)

    /Mette

    SvarSlet
  2. Er enig med Mette, lækre striber. Kunne være man skulle overveje et smut hen i det der afdeling x næste gang man er i H&M. God weekend :)
    /L

    SvarSlet
  3. Din halskæde er super cool :)

    SvarSlet
  4. Tak for de fine ord! Jeg er helt vild med cardi'en - og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg kigger fordi BB-afdelingen - der kunne jo være mere guld at hente.

    @Tussen - tak jeg elsker virkelig den halskæde (det her også været en god ice-breaker når man møder random mennesker i byen! "hvor er det et fint hus du har om halsen!")

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!