lørdag den 18. april 2009

Mama's got some brand new SHOES:

Mutti og jeg vi hyggede os gevaldigt i går - og Sidsel fik de nyeste Chucks, Connies, call 'em what you like. I virkeligheden hader jeg nye Chucks. De er lissom for pæne - det er når jeg får dem slidt lidt at de blever rigtig gode - jeg elsker dem - vidunderlige at gå i:)
Klassiske Converse All Stars.
Så fik jeg også anskaffet mig et par sandaler til at bo i sommeren over. De er nittede (selvfølgelig - very Balmain-ish) og i skøn læder (mine bare tæer hader plæder). Jeg kan godt lide at nitterne er lidt mørke i det, da jeg regner ned at dette par skal være mine all-round sandaler. Jeg har en god følelse i maven - vi skal nok blive gode sammen.


Nitte-sandaler købt i Dope.
Og så fordi jeg kan tillade mig dette lige nu:

GOD LØRDAG!

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker den sang så meget! :)
    Den har haft en fast plads på min playliste i meget meget lang tid..
    Rigtig fede sko i øvrigt :D

    SvarSlet
  2. haha det er også bare sådan en rigtig feel good sang. Jeg bliver glad hver eneste gang jeg hører den - og tak:)

    SvarSlet
  3. ej hvor er dine sandaler bare flotte!!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!