fredag den 17. april 2009

Kongerne kommer og så noget om hvorfor det skal være så TRÆLS at gå i byen:

Malk på Roskilde. Jaforsatan!



...Og så var det lige jeg kom til at undre mig over hvorfor jeg synes det er SÅ frygtelig nederen at gå i byen de stede i Århus hvor mine venner kan lide at komme? Her refareres til især tre specifikke locations i Klostergade som kaldes Heidi's, Sam's og Social Club.
Jeg vil ikke mere. Jeg gider ikke spilde min tid. Hvis det stod til mig så tog vi på bar og på Train. Måske er det mig der har misforstået noget - men hvorfor er det at jeg skal ligge og ralle i rendestenen for at syntes "klostergade" er morsom? ARGH -det er et evindeligt problem som måske nok er ved at blive lidt for meget en principsag og lidt for lidt sjov og ballade - i hvert fald er jeg igen gået hjem. Denne gang med én af verdens dårligste undskyldninger som ekstra dækning.
"Jeg har fået knæ i jeansne så nu skal jeg hjem". Hvor tynd er den egetlig? meget tynd...
For at det ikke skal være løgn handlede den føromtale design-hjemmeopgave om lige netop dét problem. jeg har kreeret en sanseudvidende natkluboplevelse. jeg er lang ude og jeg er fuld nu. Jeg lugter af cigaretter, men den glædeligste nyhed er, at jeg har fået brev fra skejby sygehus om at jeg er helt normal og mit blod ikke fejler noget alligevel. Så jeg er godt tilfreds.
Jeg skal sove nu - min mor kommer og hygger med mig i morgen. Hun skal købe mig et par nye sorte old school chucks. Hun ved det bare ikke endnu.

God torsdag/fredag/whatever.

p.s. hvor kan jeg gå hen og få en god oplevelse i århus - når nu jeg er så effing kræsen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!