søndag den 26. april 2009

I'm getting close to "pathetic":

Ja det er ved at blive patetisk.
At jeg kun kan blokke klokken lort om natten i halvbranderter (eller hel-branderter) - efter at have brugt en aften et totalt malplaceret sted (eller måske var det mest mig som var malplaceret) i Yearhouse.
Og så har jeg forresten fået SeneSkedeHindeBetændelse (svært ord). I venstre hånd. Og jeg har fået mig en skinde. Den er flot og fra Matas. Yderst trendyt. Jeg viser fashionable billeder når jeg engang har sovet.
Jeg har danset grimt et sted hvor Vicki Jo ryger Mistral med sine veninder i 12 cm høje hæle og moderigtig asymetriske kjoler. Jeg selv var i flade sandaler og alt for stort tøj.
Jeg har aldrig tændt på mænd i spidse sko og skjort-i-buks.
På mandag skal jeg - og min seneskedehindebetændelse - ud og spille golf.
Jeg fornemmer lissom at der er noget der ikke hænger sammen. Det er der meget lidt der gør for tiden - men Tommy Boy har lovet mig at vise mig hvad det der golf det går ud på - og jeg lærer gerne nye tricks.
Men hvad tager man så på ud at putte?




Inspirationskidle til min yndlings surfer-dance se 2:40 til 2:46 i denne video. (det her giver ingen mening + det er ved at blive lyst udenfor).

Go'nat.

2 kommentarer:

  1. Man skal danse grimt sådanne steder, dem i de høje hæle tør jo ikke. :-) Jeg dansede også surferdansen ubegribeligt meget i weekenden. Kiksede, voldsomme dansetrin er det bedst in der Welt.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!