onsdag den 29. april 2009

Calm before the Storm:

Jeg har indtil videre brugt min dag på stess-terapi-øvelser, pastasalat, KP 09 udstillingen i Kunstbygningen, solskin og indkøb.
Jeg har en date med Designmaskinen og en skålfuld byggrød her til aften.
Jeg er lidt diffus og blogmæsssigt uinspiereret, så hvis jeg er lidt anti-kreativ for tiden er det bare fordi mit hoved er probfyldt med alt det her optagelsesræs. Det bliver helt sikkert bedre når jeg kommer ud på den anden side. Helskindet og heldig - Forhåbentligt.
Skjorte By Second Female, Buksedragt H&M, Halskæde H&M, Solbriller Venice Beach LA.



3 kommentarer:

  1. Du ser super fin ud :)

    /Mette

    SvarSlet
  2. Hej :)
    Jeg ville spørge om du ville dele din hjemmeopgave?
    Jeg vil gerne søge ind her til foråret og kunne godt tænke mig at se nogle eksempler, så det ville være en stor hjælp. Min mail er: ni_varro@yahoo.es
    Mvh. Yasmin

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!