torsdag den 12. marts 2009

Sufjan x Hephops:

Jeg bliver simpelthen nødt til at dele dette link med jer som eventuelt ikke måtte have opdaget det endnu:

Den gode og hyggelige Sufjan Stevens er blevet remixet af den canadiske producer Tor, og det er der kommet et remix album ud af: De syv sange er fra Stevens' Illinois-album fra 2005 (som jeg elsker) - de er nu blevet krydret med lidt rap-hop og albummet hedder nu "Illinoize".

Jeg smider lige et link til Blogbeat som linker videre til en gratis download af albummet. Det er lidt hot. Hører det nu. mmmm.

2 kommentarer:

  1. Wuut, kan man remixe Sufjan Stevens? Glæder mig til at høre det, når jeg kommer hjem.
    Årh, jeg elsker det billede du har lagt ud, han er verdens smukkeste mand.

    SvarSlet
  2. Det er nogle lidt specielle remixes, men det er cool - lad mig høre hvad du syntes.

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!