tirsdag den 10. marts 2009

STENERgirl and her STENERworld:

Klokken er ved at være mange og jeg er ved at være træt.
Men jeg tror det er helt okay.
Jeg har besluttet mig for at blive en bedre bloglæser:
Jeg har besluttet mig for at blive en aktiv bloglæser:
Jeg vil skrive flere kommentarer og komme ud og røre mere ved jer andre bloggeres verden.
Derfor har jeg også luget ud i min Google-reader.
Ud men blogs der ikke er blevet opdateret meget længe osv.

Derudover skal jeg variere min musik mere: Droppe de der nicher hvor jeg hører det samme bands tre til fem albums på iPod'en til jeg hører dem i mine drømme. Og lige nu mangler jeg sgu lidt inspiration:
Hvad lytter du til lige nu? Hvad skal jeg lytte lidt nærmere på? Nyt gammelt, vildt, blødt - Jeg er usandsynligt åben når det kommer til musik. Inspirer mig.



og ind i mellem er det mest crappy musik det bedste. Inspiration TAK.

2 kommentarer:

  1. The Gossip: Standing In The Way Of Control
    TTC: Travailler orgasmic remix
    The Wong Boys: Git Ur Fuk On, Gold Teeh
    Numero: Hit Pop
    MGMT: Time To Pretend.
    Snow Patrol: Make This Go On Forever. Coldplay: Lost, 42, Lovers In Japan/ Reign Of Love
    Ladyhawke: Paris Is Burning, My Delirium
    Sébastien Tellier: Roche, Sexual Sportswear

    Det er det, jeg hører mest for tiden :)

    Amalie

    SvarSlet
  2. Det er fisme godt det der Amalie! Det ser ud til at være rigtig gode bud! En del findes heldigvis allerede på iPod'en: Numero og Tellier må jeg ud og opstøve.

    Tak:)

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!