mandag den 30. marts 2009

Om mad og sanser:

Den sidste halve time er jeg begyndt at bevæge mig ind i et sært opgave-univers.
Det er kulminationene af mange måneders forberedelse og forsøg på at blive sejere end sej.
Det handler om drømme, forhåbninger og vild fantasi.
Og siden klokken den slog 12.00, så har det pludseligt også handlet om "Mad og de Fem Sanser".
Der er selvfølgelig Designskolernes Hjemmeopgave jeg taler om.
Den der første opgave jeg skal bestå i drømmen om en fremtid som IM'er.
Du kan se den her hvis du er nysgerrig.

Der er deadline den 16. april kl 12 nul dut i Kolding for mit vedkomne. Og det skal nok blive godt - det skal det bare!
Så hvis jeg indtil deadline er lidt fraværende i blogsfæren - så ved i nu hvorfor. Klag endelig hvis det bliver for meget!
Wish me luck!

Er der forresten nogle af jer derudeder også skal til at i krig med opgaven?

2 kommentarer:

  1. Hej sidsel, fandt lige vej fordi din blok. Held og lykke med opgaven!
    jeg jeg sidder selv med den :)
    Vh Katja

    SvarSlet
  2. Held og lykke til dig også!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!