søndag den 29. marts 2009

Kender i det? vol. 2

Når alting går som man ikke vil?
Jeg kom forsent på arbejde igår, var ved at falde i søvn til centerfesten og nu er jeg guddødme ved at blive syg.
Jeg er på djursland for en stund og nu er mit kamera gået død fra strøm, så jeg kan godt glemme alt om at blogge om Berlin i billeder. For jeg har jo selvfølgelig glemt opladeren i Århus.

Her ville jeg så have indsat en sang om hvor nederen det er og alt muligt, men jeg kunne sgu ikke lige komme i tanke om nogen sang der er nice nok til det her humør. bla bla. Æj altså hvor er jeg træt af det hele.
Og så er det endda i morgen kl. 12 at lang tids forberedelser kulminerer og jeg skal kæmpe med sværd, tusser og A3-papir for at få nogle drømme til at gå i opfyldelse. UHELDIG ELLER HVAD!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!