onsdag den 11. marts 2009

C'mon. COME ON!

Kom nu! det kan da ikke passe at jeg er den eneste der hører musik i denne del af blogsfæren!
I går gav jeg en opfordring til at inspirerende mig musikalsk: og hvad får jeg!
NUL kommentarer!
Please inspirer mig! Anything!
Pænt affald: af frk Sidsel.

Jeg har rodet lidt i gemmerne. og jeg fandt dette pæne billede. Det er taget på en pumpestation ved vadehavet. Åh vadehavet. Det er et herligt sted.
Jeg har forresten givet mit Dankort stuearrest. Det bor nu i en kop i min vindueskarm - og skal bede pænt om lov for at komme ud og blive luftet. Sådan Sidsel!

7 kommentarer:

  1. Den ultimative sang til at få mig i sommerhumør (hvilket man nok godt kunne bruge som vejret er lige nu) er Lazy Eye med Silversun Pickups.
    En anden rigtig god sang er The Greenhornes - There Is An End.
    Hvis man virkerlig har brug for en helt stor humør løfter vil jeg anbefale Jamie Lidell.
    Håber du fik lidt inspiration Sidsel :b

    SvarSlet
  2. Tak for de inspirerende titler! - de skal helt sikkert tjekkes ud:)
    Elsker også The green Greenhornes - og There Is An End feat. Holly Golightly findes da sågar et sted i mit blogarkiv:)
    Jeg tror jeg skal raide biblioteket for skiver en asf de nærmeste dage!

    SvarSlet
  3. 80'er love: notorious med Duran Duran. Den er amaaaazing.

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Jeg synes, at Radiohead og The Cure, er noget af det mest inspirerende musik, der findes! Det hjælper mig f.eks. rigtig meget i gang, når jeg maler og tegner og giver mig mange forskellige perspektiver. Man bliver ikke hurtigt træt af dem, fordi de har lavet så meget, især Radiohead, som også eksperimenterer med lidt forskellige stilarter på hvert album! :-)

    SvarSlet
  6. The Cure er lige min kop te. Men jeg har det faktisk lidt svært med Radiohead. Måske det var på tide de fik en chance til. Tak for tippene!

    SvarSlet
  7. Der er mange der lige skal vænne sig til Radiohead. Sådan havde jeg det også i starten, men nu elsker jeg det! Og det manglede bare ;-)


    //Josefine

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!