søndag den 22. marts 2009

At udvidde sin horisont. Og så på en søndag.

Jeg har besluttet mig for at få en bruger på Trendsales. Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg ikke bar benyttet mig af det før. Men jeg har bare noget med ting man kan røre ved. Det er lissom fedest. Jeg har dog fået taget min Asos-virginity og jeg har skam også lige modtaget en fin kjole fra Bibi Cemnitz handet af Astrid fra Astrid P. Tak til Astrid for behagelig førstegangsoplevelse med privat netshopping:)
Jeg har også lige oprettet mig på ebay!
Altså wow, altså wow! Jeg er helt forundret over mig selv.
Hele det her internet-hurlumhej er vidst også lidt en del af en den shoppe-konvention jeg har pålagt mit fremtidige liv som shopper/forbruger. Det er den dogmeregel der påbyder mig at tænke mere på kvalitet og alsidighed fremfor kvantitet og impulskøb.
Jeg er faktisk ret så vild med dogmeregler for tiden. I sidste uge tegnede jeg 26 firkantede elefanter uden at løfte blyanten og i fitnesscenteret er det forbudt at stå af maskinen før et bestemt udpeget offer.
Måske giver dogmeregler ikke meget mening men de giver lidt flere udfordringer. Og jeg kan godt lide udfordringer. Og det passer!

På tirsdag drager vi en tyve stykker på Studietur til Berlin til og med fredag. Vi skal se kunst og arkitektur, besøge kunstskolen, på salsa-bar, spise sushi og tattoveres. Hvis altså der bliver tid. Jeg har jo også en færing i Berlin som jeg skal nå at kigge forbi.

Jeg går en travl tid i møde - Berlin i næste uge og så kommer hjemmeopgaven til designskolen ugen efter. Travl tid lig med stille på bloggen.
Men mon ikke jeg sku få lidt tid til at passe min hobby ind i mellem. Jeg synes det er fedt med en hobby. Sådan en riigtig street good old fashion hobby

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg vild med dine dogmeregler! Det er da en skøn ting!!

    SvarSlet
  2. ja jeg er også ret vild med dem for tiden! der er dogmeregler over alt!

    SvarSlet

Jeg ved du også har noget at sige!