søndag den 15. februar 2009

Shopaholic hangover:



har tømmerdrenge (igen) men jeg har været sej og været tidligt oppe. for jeg skulle i bif med to veninder til forpremiere på "Confessions of a Shopaholic". Kl 10 søndag morgen (sadistisk tidspunkt hvis du spørger mig). Jeg kender ikke bøgerne i forvejen, så jeg havde ingen forventninger og kunne derfor bare nyde historien. Den er sød - en rigtig feel-good-men-får-det-alligevel-lidt-dårligt-fordi-jeg-måske-selv-bruger-for-mange-penge-jeg-ikke-har-på-tøj-film. Jeg elsker film som er lette at fortære og det var denne. jeg grinede med mine trætte øjne, mens verdens største cola skvulpede over i hånden på mig.

Her et lille resumé ef filmen taget fra cinemaxx's hjemmeside:
Den indtagende Becky Bloomwood (Isla Fisher), er en erklæret New York City shopaholic, der simpelt hen mangler det gén, der kan modstå permanent powershopping. Da hun har desperat brug for et bedre arbejde, der kan betale for hendes eksorbitante last, får hun – paradoksalt – tilbudt et job som rådgivende økonomisk klummeskibent… med katastrofale konsekvenser. En shopaholics bekendelser er en livsstilskomedie, der både svælger i det uimodståelige sus og spændingen ved at shoppe, men også mere end antyder, at de vigtigste ting i livet ikke nødvendigvis altid kommer med et prisskilt…

Gå ind og se filmen hvis du er til Sex and the City (Patricia Field har stået for garderoben) og girly komedier.
Den har premiere d. 1. april '09 (tror jeg nok jeg kom frem til) og her er en trailer:




om lidt kommer min mor med fastelavnsboller til mig. mmm...

Bif og snevejr. for sent op og rigtige bukser. jeg elsker min hue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!