fredag den 13. februar 2009

She came, she saw, she bourght (ups):

Jeg fandt den perfekte blazer i går, i Topshop i Illum. Dobbeltradet og oversize på den rigtige måde. Følte instant attatchment til denne beklædningsgendstand = solgt. Det var jo egentligt ikke menigen jeg skulle købe noget når nu jeg kom til Kbh, men what the ef. Jeg tror at lige præcis denne blazer kan blive den lidt mere stylish redning af min jeans'n't-shirt tendens.





Og så var det at jeg, da jeg surfede gennem h&m i Østergade, bimlede ind i denne strik i herreafdelingen. Jeg synes at striktrøjer er så frygteligt kedelige men denne fra ART BY kollektionen er all that and more - i hvert fald i mit univers. (dum skør og fjollet smiley) Kunstneren er Shoboshobo - skide fedt - se mere HER .


Fik på min vandretur rundt i det københavnske (det var seriøst en vandretur - jeg er for meget en cheap-ass til at betale 21 kr for en tur i 5A) også foretaget mit første besøg i Gina Tricot. Enormt hurtigt besøg godt nok, da jeg fik mig lidt af en pastel-forskrækkelse og skyndte mig videre mod nørrebro og chorizo-sandwiches hos min bedste ven Thorle Purlegris (det står der i hvert fald at han hedder på hans breve fra YouSee - seriøst). Jeg lider lidt af pastel-angst, da jeg er overbevist om at de sarte farver får mig til at ligne en overdimentioneret sparegris. Pasteller i min garderobe er vidst begrænset til nogle lyseblå striber på en t-shirt eller noget i den retning.


Det var også i går jeg kunne hente den flettede lædertaske fra Octopus Accessories jeg ønskede mig til jul, men som jeg ikke fik - nok mest fordi jeg ikke har haft overskud nok i budgettet til at kunne spendere 1000 kr på en taske:

Tasken fik jeg over en kop kaffe hos en god veninde som - heldigt for mig - arbejder i en skobutik på østerbro hvor de sælger tasken og derfor har købt den for mig til indkøbspris. Har manglet lidt en roomy taske til at erstatte alle mine flittigt brugte muleposer/shoppers/net -kald dem hvad du vil. Helt plain, men alligevel anderledes.

Jeg er træt nu - har lige læst de godt og vel 275 indlæg der ventede i min google reader. Så tror jeg venter til i morgen med at flashe den anden taske jeg fik med hjem fra storbyen - en kernelædertaske jeg fik foræret af min veninde der havde købt den til mig på et loppemarked:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg ved du også har noget at sige!